Friday, June 28, 2013

Header baru la pulak



Dengan ini mempersembahkan
Jeng Jeng Jeng ~~~

Header terbaru blog aku
(sila rujuk di atas)
Wakakakaka
Woot Woot ~~~
Cantik x adik2 header blog baru abg?
Terserlah kehenseman dan kemachoan abg kan?
Ada aku kesah?
Kah3

Sebenarnya aku telah dicabar hebat oleh salah sorang blogger hebat dan popular (pernah masuk Remaja uols). Ada ke patut dia komen blog aku bosan. Bosan sangat ke adik2? 
Yerla3 kadang2 ngaku gak blog aku ni bosan. Huuuuuu

Jadi atas semangat kental lagi berkobar-kobar, lautan api sanggup kuredah. Gunung Everest sanggup kudaki. Eahhh kan dah merepek... Kepada blogger tersebut, lihatlah hasil yg x seberapa ni. Ni baru first attempt so in future pasti akan keluar header yg lebih boom kebabababoom!
 Just wait and see ~~~ 


2 comments: