Saturday, June 29, 2013

Coretan Atas Katil #2

Jam menunjukkan pukul 9 pagi
Dan aku masih bergolek2
Atas katil single-ku yg kurang empuk
Betapa malasnya nak bangun 
Padahal byk tugas dan kerja yg sdg menanti
Ok aku mulai stress
Arghhhhh!!!!

Menunggu panggilan pagi
Daripada si dia yg kudamba
Betapa rindunya hati ini
Hanya Dia yg tahu
Sudah dekat 2 minggu tidak bersua
Hanya berbalas mesej saja

Mendengar suara paginya
Yg masih serak2 basah
Sungguh manja
Sungguh mempersona
Membuatkan hati semakin rindu
Rindu tak tertahan
Pilu hati ini
Tiada siapa yg tahu

Sesungguhnya sedarlah
Betapa aku sgt sayang kpd kamu
Betapa aku terlalu merinduimu
Betapa kau sgt penting buatku
Betapa aku sgt memerlukanmu
Betapa kau satu2nya dlm hatiku

Jangan pernah putus harapan denganku
Kerna setiap apa yg terjadi
Rasa sayang padamu
Semakin kuat dan utuh
Tidak pernah lemah dan pudar
Rasa cinta
Hanya kepada kau seorang
Sedarlah....

No comments:

Post a Comment