Sunday, April 21, 2013

I am so into Red Velvet

First time aku cuba kek Red Velvet ni dekat Delicious One Utama. Masa tu kawan yg nak cari kek ni. So aku pun tumpang merasa sikit bila dia dah beli. Sorry to say RV kat situ kurang sedap huhu. Tapi aku tertarik dgn kek RV ni dan terus jadi favorite cake aku. So aku nak recommand jugak kat korang kat mana boleh dpt kek RV yg sedap.
Satunya dekat dgn taman aku. Dia ni cikgu sekolah tapi hebat buat kek. Mcm2 kek dia boleh buat. Kek tunang, kek hari jadi, kek cerai semua boleh ehhh... Aku tempah kek RV utk birthday ayah aku. Yes sgt puas dpt makan RV sebesar 9 inci. Dan yg paling penting sedappp!!! Ok korang boleh search Nisachoc Homemade kat Facebook. Rasanya blog pun dia ada :)

Yang keduanya dekat batu pahat. Ada satu cafe baru yg sangat comel dan best. Semua kek2 kat situ sgt sedap. Cuppacake namanya kat Facebook pun ada. Sgt2 recommanded. Aku merasa RV kwn2 aku merasa Pavlova dan Melty Hershey. Ada mcm2 kek lagi. Khabarnya pemilik chef di situ ada kelulusan dlm bab2 pastri ni. Patutla mantappp!!

***masih menunggu Secret Recipe buat kek RV sbb hanya kek2 SR plg sedap di dunia ini hohoho

2 comments: