Monday, April 22, 2013

Ber-blog dari Note Anda

Ok sebenarnya aku baru tersedar apps Blogger ni da ada dekat Play Store. Selama ni memang tidak ketahuan ttg kewujudannya. Noob gak aku ni ya dush! Memandangkan kat rumah ni aku kena hibernate laptop (sebab xde cerita korea terbaru) so most of the time aku akan online guna phone. Itulah hebatnya galaxy note. Kawan2 sila beli produk samsung ok (kuat sgt pengaruh korea nih) dush lagi!

Apps ni memang not so bad. Antara kelebihan boleh update blog dimana-mana even sedang lepaskan hajat. Mesra pengguna boleh amek gambar dan upload gambar serta blog boleh diubah ke mobile atau web version. Interesting kan? Cumanya maksimum upload gambar 3 keping je. Itu je yg kurang best.

Apa2 pun dgn adanya apps ni mudah bagi aku nak update blog aku. Aku kesedaran aku x ramai follower huarghhh... Tapi xpe la sape2 yg sudi singgah baca blog aku dialu-alukan. Dan silalah klik follow this blog muahahaha! Okla time utk manjakan diri. Busuk! Assalam

***mohon share koleksi cerita korea terbaru korang.....i am soooo damn boring duduk rumah lama2 ni erkkk

No comments:

Post a Comment