Thursday, May 26, 2011

CHELSEA berkunjung!!!!!


HAHA...entah apa mimpi aku di siang hari ni tiba2 nk post pasal CHELSEA.... ada apa dgn team bola luar negara ni?? apasal ramai sgt penyokong, kalah team harimau muda MALAYSIA, tanah tumpah darahku... entah apa la yg dorang admire sgt dgn team ni... AISHHH!!!
aku bukanlah minat sgt bola ni.. tgk match pun jarang, tak kisah la dlm ke luar negara kah.. tapi mcm terpanggil la nak gi tgk CHELSEA vs MALAYSIA nanti.. mcm yg dihebohkan 21 julai ni tiba malaysia. mmg every year ada je team bola sepak luar dtg malaysia, katanya nk lawan team bola sepak malaysia... tpi aku tgk hebat gak team malaysia ni.. boleh pulak score walaupun lwn team gah mcm CHELSEA, MU ni... tapi masuk pertandingan dunia kalah je memanjang...AISHH... takpe2 MALAYSIA tetap di hatiku!!!!!
so kps sape2 yg bukan saja minat MALAYSIA, minat CHELSEA gak (lagi ramai nih) jom la kita serang stadium nasional bukit jalil 21 julai ni.. tiket dah boleh dibeli aku agak. sbb abg aku pun minat chelsea gak... HEE :)


p/s : mesti dlm stadium nanti lagi berlambak jersi biru dripada jersi kuning....ahahaha...yg penting jgn lupa diri sudaa~~~

No comments:

Post a Comment