Friday, May 20, 2011

aKu GifteD...KaU adA???


Assalamualaikum...

seronok sgt bila dpt hang out dgn kwn2 sekolah... lepas rindu kat dorang... mmg byk pekong yg ktorg bukak lagi2 pasal kwn2 ktorg gak.. HAHA! ye la masa skola dulu mana ada time sgt nk borak lama2 ni.. baru nk borak cikgu dah dtg.. pastu abes skola terus masing2 smbg belajar jauh2... HUHU...
ok aku nak story sikit pasal kawan aku ni.. pompuan, single mingle, boleh tahan lawa.. dia mmg tgh mencari ni... HAHA! ok bukan cerita pasal jodoh k. dia ni seangkatan dgn family dia mcm ada kelebihan blh baca sifat dalaman org. dia ckp kalau mak dia tgk seseorang tu dah blh agak dah org tu mcmna...style gle kn~~~
kalau dia ni pulak ada belajar kira2... bukan ilmu hisab yg biasa tpi kira2 birthdate org. benda2 mcm ni kita sbg org islam tak blh percaya sgt tau. kang jatuh hukum syirik pulak. bahaya! tpi sekadar ingin tahu dan suka2 insyaallah takde salahnya.. ok dia pernah tanya birthdate aku (27 feb 1991 - sila beri hadiah tau) pastu dia wat kira2 sikit..aku nak gak tau kn... cam best je nih!
dia bgtau aku ni no 4 tak silap..seorg yg GIFTED....gifted mcmne tuh??? dia ckp org yg gifted ni wat semua benda dia boleh...kalau aku nak femes sng je tpi klau aku pilih utk diam aku tk femes laa...mcm tu kot dia ckp..lagi org gifted ni sng dpt apa yg dia nak laa...dan keras kepala sikit...hihi...tu je yg aku ingat...HEHE
so korang no berapa??? aku tak tahu camne dia kira tpi nanti nk belajar gak la sbg ilmu tambahan..tpi tak blh percaya sgt k!

Wassalam...

p/s : takde kena mengena dgn movie atas tu...tpi kalau la aku ada superpower cam dia...aishhh!!!!

No comments:

Post a Comment