Wednesday, September 19, 2012

Sehari Menjadi Famous

Title post memang sgt poyo. Tapi itulah yg berlaku dlm hidup aku sejak dua menjak ni. Xde la hari2 aku dpt peluang jumpa artis atau selebriti terkenal cuma bila dah dpt jumpa kalau boleh satu dunia nak hebohkan. Kalau dpt balik kampung satu kampung nak bagitau dpt tangkap gambar dgn artis. 

Jom layan pic aku dgn Fatin Liyana blogger terkenal dan Dynas Mokhtar pelakon & pengacara tv...

pic ni diambil masa sesi fotografi utk majalah kolej 

ada mcm husband & wife x? kekeke
muka gatal =P
Nak cerita sikit pasal FL ni sebenarnya senior aku. Dia pun ambik medic kat UKM n sekarang tgh 4th year. Bila dpt jumpa dan berposing dgn dia agak bangga dan teruja jugak laa =)

pic ni nampak chubby giler!

bersama semua committee utk program kesedaran kanser serviks kat HUKM
Dynas sebenarnya sbg jemputan utk program kesedaran kanser serviks anjuran Department of O&G HUKM. Beliau dijemput sbg moderator utk forum ttg kanser serviks well she's quite good in handling big event mcm ni. Most importantly, she's really a hot mama!



Tapi sesungguhnya aku tetap merindui ingin berjumpa dgn Rasullullah SAW =)

No comments:

Post a Comment