Tuesday, April 3, 2012

La Takhzan

Assalamualaikum.....Dengan perasaan yang agak sedih aku update blog ni. Keputusan final exam sem 4 baru je kuar hari ni walaupun belum official. Tapi dari sumber yg sangat boleh dipercayai, aku FAIL NEUROSCIENCE... Alahai.... Luluh hati bila dapat mesej macam tu. Punah harapan. Bila kawan call kata dia pass semua masyaallah beruntungnya kau wahai sahabat. Tak perlu bersusah payah perah keringat kali kedua untuk reseat exam pulak. Allah memang maha berkuasa. Semua yg berlaku pasti ada hikmahnya. Aku kena positive. Allah x nak bagi aku lulus sebab dia nak aku master module cvs, respi, cns dan urinary. Walaupun bunyinya memang banyak ada 4 papers yg kena ulang tapi aku berharap sangat kali ni Dia bantu aku. Aku pasti Dia sentiasa berada di sisi aku. Susah senang aku mesti ingat Dia. Ok sang Bulan, betulkan nita, kuatkan semangat kau, tabahkan hati, jangan putus asa, gunakan peluang kedua yg diberi ni dengan sebaiknya. Sesungguhnya aku menuntut ilmu kerana Allah dan semoga Kau permudahkan urusanku ini ya Allah....






Salam.....

2 comments:

  1. cik bulan , ingat kau kena blanja aku masa 3rd year nanti , keep the good work okay ! :)

    ReplyDelete
  2. buat yg terbaik cik qamar...:)
    we will finish dis together...

    c u in 3rd yr...:D

    ReplyDelete