Sunday, April 1, 2012

Being Inspired...

Assalamualaikum semua. Memang sangat lama tak jenguk blog ni. Sungguh sibuk dengan final exam yang baru je tamat. Inilah kehidupan medic student. Orang kata medic student takde life. Well i'm not really agree with that kind of such a jealousy statement. HAHA. Actually we do have life but our life is completely different from other courses life. Our life is all about books. There are so many things to be covered in a week for just 2 hours of exam. ARGHHH! it's really stressful sometimes but i never regret to be enrolled in this field. It's my passion to become a doctor and I will realize my dream no matter what happens in the future. FIGHTING! HAHA.

Ok enough dgn sedikit rungutan dan ketidakpuasan hati bila mengenang masa study week yang sangat pendek. Seriously the faculty should give at least 2 weeks times for us to be fully prepared or at least they should change the exam timetable and add some gaps between papers. I think this will boost up my result. HAHA. Ok betul2 cukup tentang itu. Terpanggil untuk menulis sedikit coretan malam ini bila tertonton rancangan kat tv9 petang tadi. Ada my sunbae yang success dalam menulis blog. Sehingga tercalon peringkat international and her name was one of the top searches on the internet. SUCH A SUCCESS! HAHA. 

Aku memang x boleh nak challenge dia dalam bidang ni. Dia sangat dikenali walhal blog sang bulan ni ada 19 followers je. And aku sendiri malas nak update blog. HAHA. Tapi in my opinion, blog is very good in expressing everything. From head to toe. Dari cerita kehidupan seharian, aktiviti masa lapang, likes and dislikes, idols and luahan perasaan. Even nak buat bisnes pun boleh melalui blog. See how important blog is nowadays. HAHA. Untuk yang dah berjaya dan bijak ambil peluang serta manfaatkan kelebihan blog ni congrates to u all. Macam aku ni kena explore lagi apa yang blog boleh bagi benefits to me. Iye la 3 bulan sekali baru nak buka kadang2 masuk 9 bulan ada gak. HAHA. Anyway, to my senior I never came across your girlish looking blog but I will someday (lupa da nama blog dia). Apa yang sempat tengok kat tv9 tadi memang cantik blog kakak. Banyak input yang berguna dalam tu. Hope one day you can teach me the proper way of blogging. And last but not least really hope to see you soon at HUKM while I'm doing my ward round. HEHE...

Salam.....



No comments:

Post a Comment