Sunday, June 30, 2013

Pengantin Baru


Assalamualaikum.

Macamana weekend korang? Harap korang dapat manfaatkan hujung minggu korang dgn sebaiknya. Contohnya macam aku, update blog. Hah kan berguna sikit hujung minggu ni keh3.

Kali ni aku nak mengimbau kenangan lama (padahal xde la lama sgt pun). Untuk pengetahuan korang, ni adalah first batch sepupu aku yg kawin belah mak aku. Almaklum la cucu sulung. Kena bagi contoh kat cucu2 lain kan. Bagi up sikit spirit nak kahwin tu haha.

ok gambar dimulakan dgn si dara jelita manis bak kek red velvet nihh..#meowww

Pada hari Sabtu bertarikh 8 Jun 2013, sebuah majlis perkahwinan telah berlangsung di Dewan Jubli Intan Batu Pahat. Majlis berlangsung dengan sungguh gilang gemilang mengalahkan Anugerah Blokbuster Astro. Ramai orang yang telah menghadiri majlis tersebut seperti Dato Siti Nurhaliza, Jamal Abdillah, Johan dan Zizan serta ramai lagi. Pada hari tersebut, Izara Aishah telah memenangi kesemua trofi yg dipertandingkan. Ehh kan dah silap event. Haihh! Apa2 pun korang layan je la gambar2 yg sempat ditangkap.



hamboi3 sempat lagi ehh makeup2 sementara tggu pengantin mai

hah yg ni bukan semua ada tau cuba tgk betul2 ada yg berkenan di hati x? keh3

ni 3 dara pingitan plg comel haritu sbg flower girl 

kek kahwin yg ditempah khas...kek mmg simple tapi serius sedap weh!!!

tu dia pengantin dah mai da

siap diiringi oleh 3 flower girls yg comel2 belaka

sesi memotong kek

sesi menyuap kek





p/s: kesimpulannya, x payah sibuk tanya bila aku nak kahwin sbb aku ada banyak komitmen lain lagi yg perlu dikejar chewah jawapan poyo!

No comments:

Post a Comment