Sunday, February 24, 2013

yoona Malaysia....?? erkkk!!!

Sejak akhir2 ni kecoh pulak (esp fans yoona) pasal yoona dah jadi islam. Siap pakai tudung bagai. Really? Yoona masuk islam? Kalau la betul akulah org yg paling bahagia di dunia ni haha. Mudah sikit kerja nak pergi masuk meminang dia nanti. Bab agama settle. Tapi, rupa-rupanya, bukan yoona kpop yg masuk islam tapi ada pulak yoona malaysia sekarang! Whaaat the....? Mula2 aku x percaya jugak tapi bila kwn aku dah send link kat aku lepastu aku try open link tu. Masha Allah, Subhanallah memang serupa sgt dia dgn yoona. Yg membezakan dia cuma pakai tudung dan lebih comel sbb terjaga auratnya. 

Sejak dari itu, aku cuba utk stalk dia. Baca blog2 yg buat comparison antara dia dgn yoona, search gambar2 dia yg berkaitan. Scary giler kan aku mcm terlalu obses sgt haha. Nama dia Rabiatul Afifah. Org mana aku xtau. Umur pun aku xtau, sekolah mana, ada bf ke takde, SPM dpt berapa, pandai menari mcm yoona ke tak aku lagi la xtau. Nama je yg aku dpt korek. Lepastu aku nak friend dgn dia kat fb x bole sbb dia dah ramai sgt kawan. Aishhhh.... 

Kpd saudari yoona malaysia, saya mmg peminat yoona. Insha allah saya cuba utk minat awak juga hahaha. Semoga sentiasa sihat dan gembira. Yau are so beautiful just the way you are. Salam



p/s: sumber gambar dari internet..hey i'm not a pervert ya!


jgn sedih2 sbb awak sgt comel :)
 

No comments:

Post a Comment